Celine Lam

朱熊联姻?(下)Part One

夜晚6点半-Message

TT:大头妹收工未啊?我岩岩摞咗车,依家霖住过去车你!

心如:得啦,系威龙百货门口等啦!

TT:好!


电话➡️树根

心如:喂!啊爸我今晚唔翻来食饭啊。

树根:系咪约咗TT撑台脚啊?(欣慰)

心如:呃...都算系噶...(尴尬)

树根:唔洗怕丑喔三妹,玩得开心d!

心如:好..好啦,bye-bye啊爸!

树根:bye-bye!


威龙百货门口

心如一行出门口就见到TT架古董车,TT系车上见到心如捧着一大扎花行近,摇头笑😊,落车,帮心如开车门,两人上咗车,心如转身将花摆系后座。

TT:通常都系男仔送花啵,仲乜今日送咁大扎花俾我啊?(开玩笑)

心如:扎花唔系俾你噶,我买俾uncle噶。

TT:哦,原来扎花冇我份噶(假装失望)

心如:你话支酒加埋扎花氹唔氹uncle呐啦?点算啊,距见到我实好嬲啦。(焦虑,低头)

TT:(握住心如只手)你有冇听过“丑妇终需见家翁”啊,Miss Hung?你唔洗专登氹我啊爸噶,要氹都氹我先啦!(摸下心如个天灵盖)

心如:咁要点氹你啊,TT Sir?(笑住伸手摸TT个头)

TT:笑翻咪好咯!放心交俾我啦,冇事噶!


朱家屋企楼下

TT左手拎住支酒,右手揽住心如,心如右手捧住果扎超大噶花,两人行入楼

楼下Secure:朱生翻来啦?今日咁早噶?

TT:系啊!今晚约咗daddy食饭。

楼下Secure:哦!真系孝顺啧!我做嘢先啦!

TT:嗯!(点头)

叮叮!TT手机响。

Message

朱展:TT我煮好晒d餸啦,你地到咗未啊?

TT:我地依家上来啊daddy。

TT(转头):行啦大头妹!

(TT同心如行入电梯)

心如:几楼啊?

TT:八楼。

心如行前揿lift,揿完噶心如又开始罗罗孪。TT只系拍拍心如噶膊头,示意距放松d。两人好快企系门口,TT揿钟,心如不自觉向TT身后缩。

叮咚—叮咚,仲着住围裙噶朱展行出来开门

朱展:TT!到咗啦!入来先,入来先!(笑)

TT:系啊,daddy!等我介绍下(牵住心如只手,将距从自己身后拖前)哩位系我噶女朋友—熊心如,哩位系我啊爸—朱展

心如:(鞠躬)uncle你好!

朱展:你好啊(迟疑)熊心如?熊?!你系金城安个三姨!开补习社俾梧仁告果个?!(大声)TT!你个衰仔,你唔想见周uncle个女都唔洗夹埋熊家d人来呃啊爸噶!(激动)

TT:唔系啊daddy!我真系同心如拍紧拖啊,冇呃你啊!你唔好咁激动住啦!

朱展:真系拍拖?!你明知我最憎果只破坏王SO,你仲痴埋熊家度,同距个三姨拍拖!!!叫我点冷静啊!我唔理,总之我反对你地拍拖!

TT虽然霖过朱展会极力反对,但系眼前哩个火爆场面都系措手不及,距摆低支酒,摞过心如扎花放系枱面。

TT:daddy我知你一时接受唔到,但系我希望你可以俾d时间了解心如再落结论!心如同金城安根本系两个人来噶,daddy你做乜一定要将距地两个绑埋一起啧,法律都讲求个人责任原则啦!

朱展:你个衰仔!唔洗了解!我对眼就系法庭,我唔会同熊树根对亲家噶!熊心如你唔洗指意做熊家新抱!(暴怒)

心如:uncle我知金城安之前系俾咗好多麻烦你地,但系距本性唔坏噶。只系误打误撞...

朱展:得啦!总之我唔想见到你地熊家噶人,好行唔送!冇眼睇你地!

TT:我地走先啦daddy!等你冷静落来再倾。

心如:uncle我揾日再上来拜会你!(鞠躬)

TT拖着心如只手行出屋企,朱展摞起扎花掟落地下,激到dun心口。


TT车内,气氛静默

TT:sorry啊,我以为我实handle到,点知搞到咁,daddy都系一时火遮眼,等距冷静翻我再同距倾过,一定得噶!(揽住心如,拍下距噶背只安慰距)

心如:冇嘢喔,我都预咗金城安噶三姨一定好乞人憎噶啦!(强颜欢笑)

TT:我同你去食d嘢再送你翻屋企啦!

心如:嗯,你话事啦,TT Sir!

TT同心如系附近食完嘢,送心如翻屋企,期间TT不停安慰心如,心如一路扮冇嘢...

熊家楼下

TT:到咗啦!听我讲翻到屋企乜到唔好霖,冲个热水凉,早d训!难题留俾我烦就得,好冇?

心如:嗯(点头)你都早d翻去休息!

叮咚—叮咚

若水:金城安快d去开门啦!

废青安:来啦!边个啊?

废青安(一打开门见系心如):三姨其实你有锁匙就唔好揿钟啦,我打紧决胜局噶嘛!

心如:打机!打机!一日到黑就识打机!你仲识d乜啊废青安!真系冇眼睇你啊!

(废青安成功引爆心如。砰!心如嬲爆冲入房关门。若水、尚善、树根、树仁、金城安面面相觑)

废青安:啊三姨今日成只火烈鸟咁喔(耸肩)

若水:大学咁教你噶!激嬲你三姨啦!

树根:三妹唔系同TT出去食饭乜?仲乜翻来好似好唔开心咁?

树仁:唔同距地两个闹交?

废青安:即系唔系我啦,系TT激亲三姨噶!

若水:TT不嬲都就晒条红杉鱼噶喔?

树根:啊..二妹啊你快d入去睇下三妹乜事啦!

尚善mo花生,若有所思...

(若水试探性敲咗一下门,入房扮擦cream)

若水:乜事啊红杉鱼,金城安系废青你不嬲都知噶啦,咁嬲做乜啧!

心如:冇嘢啊二家姐,我只系觉得金城安系出边影衰晒我地熊家,一时忍唔住先闹距啧。

若水:哈?

心如:二家姐你冇嘢就出去先啦,我想静下(心如推住若水出房间,重新关门)

若水重新翻到沙发度,众人开启八卦模式...

树根:点啊,点啊,三妹有冇事啊!(着紧)

若水:条红杉鱼净系话乜金城安系出边影衰我地熊家,具体乜事距又唔讲。一定系只金城安搞搞阵啦!你做咗乜啊,哈!(指住废青安)

废青安:冤枉啊,我乜都冇做好冇!(可怜)

尚善:碰!(举手)条红杉鱼系去见家长!

树仁:见家长?心如去咗见朱展?

若水:我明啦!废青安之前搞到朱三角律师楼鸡毛鸭血,朱展实反对红杉鱼同距个仔拍拖啦!所以红杉鱼闹爆金城安!

废青安:估唔到世伯咁小气,都过咗咁耐啦!

若水:你损坏证物,TT距地输晒d官司,声誉重创啊!系我都嬲你成世啦!

树根:成世?咁三妹仲点嫁人啊?(激动)

尚善:啊爸放心啦,我去同条红杉鱼倾下,交俾我!(拍走手上噶花生碎)

评论(1)

热度(20)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据