Celine Lam

朱熊联姻?(中)

翌日朝早

Message

TT:大头妹,我车你翻补习社啊,阵间系你屋企楼下等。

心如:好啊~


熊家房间

若水:搞乜啊红杉鱼,一大早对住块镜系度傻笑,训懵咗啊你?

心如:咳...(上扬噶嘴角立即下摆)边有啊二家姐,唔同你讲啦,我赶住翻补习社(拎起手袋走出房门)


熊家饭厅

心如:啊爸、啊叔我走先啦!

树根:啊三妹啊,你唔食早餐啊,我整咗你最中意食噶皮蛋粥啊,仲买咗肠粉啊!

心如:我赶时间啊,唔食啦啊爸!

树根:啊...

(砰~树根未讲完,心如就已经出咗门口)

树仁:三妹今日又会咁赶噶?平时距都系有早冇迟噶喔,同埋补习社边会咁早上堂啊?

树根:系咯!唔食早餐点得啊?

若水:放心啦啊爸!有人会买早餐俾条红杉鱼食噶啦!

(若水边擦hand cream 边从房间行到饭厅)

树根:哈?边个会咁早买早餐俾三妹啊?

若水:咪TT咯!条红杉鱼头先睇完手机就对住块镜傻笑,方唔系TT车距去返工乜?十成十距依家都上咗TT架车,食紧爱心菠萝包啦!

树仁:哇!估唔到TT对三妹咁好,啊哥你依家放心啦!

树根:我几时都话TT系好仔啦,有钱又体贴,三妹同距拍拖一定好幸福啧!

若水:但系啊爸你之前誓死反对...

树仁:啊!啊哥你煮噶皮蛋粥真系零舍好味!

(树仁打断若水,使眼色转移话题)

树根:好食咪食多碗咯,食埋三妹果碗啦!

树仁:好啊!


TT车上

TT:咁快落来,系咪未食早餐啊傻妹?

心如:唔紧要啦,我翻补习社食咪得咯!

TT:呐!(从后座摞咗袋菠萝包,同埋杯咖啡俾坐系副驾驶噶心如)我整噶菠萝包同埋手磨咖啡☕️,试下好唔好味?(笑)

心如:TT Sir整噶,唔洗试都知好味啦!(笑)

TT:傻妹快d食啦,费时饿亲啊~

心如:系呢,仲乜今日特登车我翻补习社啊?有嘢同我讲?

(心如一路食紧菠萝包,一路讲)

TT:嗯,有件事想同你讲(收起笑容,TT将放系杯架噶咖啡递俾心如,心如摆低菠萝包,接过咖啡饮)

心如:乜事啊?你好似好紧张咁噶?

TT:我...我啊爸想请你今晚去我屋企食餐饭。

心如:哈?今晚!咳咳...咳咳咳(吓亲噶心如俾d咖啡choke到)

TT:(一只手放系方向盘,一只手拍心如后背)慢慢饮啦傻妹!要唔要矿泉水啊?

心如:(挥手示意唔洗)冇事冇事。

TT:就系咁噶..寻晚我同你食完宵夜翻到屋企,我啊爸....(将寻晚朱展噶话全数讲俾心如)

心如:咁啊...好啦!今晚上去见世伯啦!

TT:其实你如果未ready噶,我可以同啊爸再讲下噶喔,唔好勉强自己。(担心)

心如:如果我今晚唔去,你听日咪要去见果个周uncle个女咯?

TT:呷醋啊大头妹?(笑)

心如:乜啊,依家你好想见距乜?

TT:唔见,绝对唔见!嬲咗唔靓啊,笑翻啦~

心如:咁世伯中意乜嘢啊,我今晚都要买d手信上去,同埋我着紧哩条裙会唔会唔太casual啊?我大概几点到会好d啊..

TT:唔好咁紧张。(拍下心如膊头)我已经买咗支靓红酒🍷,你今晚摞上去就得,你今日条裙好得体,我女朋友咁靓着乜都好睇啦!到时我会去补习社车你,同你一起上去,放心啦~

心如:咁好啦...我等你电话!(依旧紧张)

TT:到啦!(TT泊好车,见心如低头系度玩手指,侧身抱紧心如,轻轻拍距噶背只)

安慰:傻妹~我知你担心乜嘢,唔紧要噶,我系拆弹专家来噶嘛,我一定拆得掂我啊爸噶,你就当食餐便饭,轻松d~嗯?

心如:(笑)系喔!TT Sir保得住个天灵盖!今晚睇你表演啦!(微微松咗口气)

TT:(放开心如)你紧张到连菠萝包都食得咁少,摞去补习社慢慢食啦!今晚见!

心如:好!咁我上去先啦,你都快d翻律师楼!


律师楼TT Office

TT系车上噶安慰氹到心如,但系呃唔到自己。左霖右霖,距都霖唔到拆弹方法。原本想揾朱展坦白自己噶女朋友系熊心如,但系朱展约咗几位资深大律师食饭,只系留d message提距今晚唔好失约。唯有今晚见招拆招啦,哎!

TT:一系最衰都系果只金城安!


补习社

虽然TT噶安慰令心如松咗啖气,但系心如好清楚,以自己金城安三姨噶身份,朱展一定唔会咁顺摊俾自己同自己个仔拍拖。趁住放lunch,心如系威龙花铺度买咗扎花,希望搏多d好感。

心如:一系最衰都系金城安!


岛大Canteen

废青安:阿嚏!阿嚏!

朱凌凌:安仔,你连打两个喷嚏,作感冒啊?

废青安:nonono!🐷00,你有所不知啦,哩d唔系感冒,系有人挂住我,一定系Bonnie啧!

阿壮:冇傻啦安仔!系有人诅咒紧你就真!

(众人打打闹闹,有讲有笑...)

食紧叉烧饭,饮紧冻柠茶,笑紧噶金城安一定唔会知距噶三姨、三姨丈此刻因为距有几烦,又有几憎距...

评论

热度(35)