Celine Lam

原来幸福如此简单

    一周后播出噶《曹总传》,尚善如约加咗朱三角哩个名,由于法庭辩论戏份出彩,尤其系果几声“objection”深得人心。剧集出街后,朱三角律师楼名气大涨,系年度星级预选中表现出色,成为夺星大热门。朱展系律师界噶地位自然水涨船高,一粒钟几位数噶律师费都袋袋平安,可谓系名利双收!

    预选结果出来后,朱展亦履行承诺,向TT表示唔再干预距噶感情生活,当然距俾出来噶理由系:daddy老咗啦,仔大仔世界,你中意同乜人拍拖我理唔到。熊心如系博士,都算系个好女仔,你地自己睇住来啦!TT虽然唔明点解自己仲未拆弹,个炸弹就自行解决,但系能够得到啊爸支持,摞正牌拍拖都好开心。毕竟距人生噶“初恋”菠萝包就系因为啊爸反对被逼玩地下情,至今仲唔见得光...

 是日下午—补习社

George:oh Jesus!终于出晒d mock卷啦,可以收工啦!心如你果边OK吗?(伸懒腰)

心如:我哩边都得啦!我排好咗下个礼拜噶课,张run单系度(递俾George)

George:Good!收工啦!

George行出办公室,通知朱00、金城安准备收工,四人正在倾偈,电梯门开咗,TT出现...

朱00:啊哥?你仲乜上咗来噶?(惊讶)

George:我地准备收工了喔!

废青安:有乜事明天请早啦,阻人收工犹如杀人父母啊!(开玩笑)

TT:哩个钟数上来(睇咗下手表),梗系唔系揾你地啦!我来接女朋友放工啊!(笑)

朱00、废青安:哇哦!so sweet,bro(坏笑)

George:What?女朋友?边个系...

George未讲完,心如执好晒d嘢正好系办公室行出来,TT指住心如:我女朋友咪就系距咯!

心如:TT?你仲乜上咗来噶?

心如笑住行前挽住TT噶手臂,George俾眼前噶场景吓亲(都可能系闪亲)

George:Oh!Jesus!你个女朋友系心如?!你地...拍拖?!(惊讶)

TT、心如:系啊!(理所当然)

心如:你上来早d同我讲啊嘛,等咗好耐啊?

TT:我霖住俾个惊喜你啧!我都系岩岩到。

心如:我行得噶啦!走咯!(甜笑)

TT:咁行咯!(牵起心如只手)

(以下对话都系3T之间)

TT:你今晚想食乜啊?

心如:我都OK啊,你话事啦!

TT:我知有间私房菜唔错,去试下啦!同埋最近有个《宇宙大爆炸》噶科学展啊,揾个时间一起去睇咯!

心如:知你中意,我寻日系网上买咗飞啦!(心如系手袋度摞出两张飞)

TT:哇!(睇咗下两张飞)哩个weekend啵,到时睇完我地系附近食嘢,之后再去睇戏!

心如:好啊!(笑)

此时lift到,两人入lift落楼...金城安、朱00、George就系咁被闪盲...

George:《宇宙大爆炸》?My heart also had the Big Bang just now!(伤心欲绝)

金城安、朱00:节哀,天涯何处冇芳草呢?(拍拍George噶膊头,搭lift落楼)

几日后噶weekend—展览馆

心如:头先个展览真系好好睇啊!(兴奋)

TT:特别系讲宇宙大爆炸噶第一阶段,果个模拟画面真系做得好好啊...

心如:系啊!我都觉,仲系3D效果!

TT:我地影张相先行咯!系入边挂住睇都冇影相,selfie?

心如:都好喔!企系门口度影埋个背景啦,你揸机!(心如拉住TT揾到一个合适噶位置)

TT(举起手机)影了喔?

心如:(摆定pose)得!

TT:3.2.1!(揿下快门噶一瞬间,TT轻轻吻落心如快面度,张相出来噶效果好好:有心如噶笑容、TT噶kiss,仲有后面设计感十足噶展馆同草坪上零星噶行人)

心如:哇!TT Sir借影相抽人水啊?(害羞)

TT:唔洗怕丑到块面红晒啵!(坏笑)

心如:边有啊,行啦!(拖住TT向停车场)

TT:(傻妹来噶!)

  夜晚食完私房菜后,TT送心如翻屋企,车度两人讲讲笑笑,好快到咗熊家楼下...

心如:咁快到啦!

TT:仲乜啊,唔舍得我啊?(开玩笑)

心如:我惊TT Sir唔舍得我多d啵,我上去啦!心如解开安全带,准备开车门落车,TT一把揽过心如,哩次噶kiss落系唇上,唔再系酒精作用下噶冲动而系包含爱意噶表达...原来,幸福如此简单!


 

   3T噶故事写到哩度,我觉得剩低噶都系一d拍拖日常。阻住3T发展噶几个炸弹已经全数拆晒(TT Sir唔系拆弹专家,我先系😂😂😂)我觉得3T发展最大噶障碍系TT几时可以认清真心,勇敢行出第一步,当然树根同朱展都不容小觑。目前3T主线实在太少啦,之后睇剧集发展我再继续啦,多谢大家坚持睇到哩度,你地噶点赞同支持收到晒!


 


评论(9)

热度(41)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据