Celine Lam

系亲情定系交易?

翌日朝早—熊家

心如:啊爸早晨!啊叔早晨!(开心)

树根:早晨啊三妹!快d过来食早餐,有你最中意噶皮蛋粥同肠粉啊,趁热食!

废青安:三姨今日心情好好啵!同寻晚完全系两个人啊!(八卦)

树仁:系咯,乜事咁开心啊?

若水:梗系啦!TT唱歌氹距喔,果条分零钟噶视频红杉鱼寻晚replay咗十几二次,我听到出晒耳油啦!距仲傻傻地、痴痴地笑咗成晚啊!

心如:二家姐!我边有啊!(怕丑)

树仁:哇!估唔到TT霖女有一手喔!有我当年一半功力,唔错唔错!

树根:唱歌啧,距啊爸搞喊三妹啊,由距氹翻应份噶!三妹啊!唔洗唔开心噶,果个朱展再敢闹你,我一定打爆距个天灵盖!

心如:冇事噶啊爸,唔洗担心。

若水:啊爸啊,TT咁夜都专登弹吉他唱歌俾红杉鱼听好难得噶啦!龚烨都未试过唱歌俾我听!真系羡慕死人啦!

废青安:(下次Bonnie生日一于唱歌!)


同日下午—朱三角律师楼

前台:小姐,请问有乜帮到你啊?

尚善:我揾朱展,朱大状。

前台:请问你有冇预约噶?

尚善:冇啵。

前台:唔好意思啊,如果你想揾朱大状consult噶话原则上系要提前一个礼拜book噶,或者小姐留低你个名同埋电话号码,我地尽快帮你预约,有消息会第一时间通知你噶!(诚恳)

尚善:啊...Tracy系咪?(睇咗一眼前台小姐姐胸前噶名牌)你入去同朱大状讲:熊尚善想见距,同距讲如果唔见我距一定会抱憾终身噶!

前台:熊尚善?你系编剧熊尚善?!(惊喜)我一直都有追《曹总传》噶!你可唔可以帮我签个名啊(激动,递上纸同笔)

尚善:帮你签名唔系唔得,但系你...嗯?(望向律师楼内边,示意前台小姐姐传话)

前台:咁...(犹豫)好啦!

尚善笑,接过纸笔,随手签咗个名,前台小姐姐小心地将签名纸摆好,行入朱展Office传话,好快又走翻出来...

前台:熊小姐,朱大状请你入去啊(示意)

尚善沿前台小姐姐指噶方向,行入朱展间房...


朱展Office

朱展:金城安妈咪!乜咁错档上来我office啊,我都想知乜嘢会令我抱憾终生!(敌意)

尚善:朱大状,又唔洗一见面就起晒杠咁,间房唔错啊,果然系资深大状哈。(轻松环顾四周,系沙发度坐地,翘起二郎腿)

朱展:你个宝贝仔上次差d搞到我地律师楼执笠啊!废话少讲!究竟乜事?(不耐烦)

尚善:我知果只金城安系争唔落,但系你寻晚搞喊我个妹哩条数又点算先?(挑衅)

朱展:仲好讲!我地朱家上世系咪欠咗你地熊家啊,害完00又害TT!(激动)

尚善:又唔好害害声咁难听,00读摄影系兴趣,TT同心如拍拖系爱情,我地熊家帮你两个仔揾到事业同爱情,你应该多谢我地先岩!

朱展:你都打横来讲噶!总之,我唔会同意TT同你个妹拍拖,你最后劝你个妹早d斩揽!想同我对亲家?想错你地个心啊!

尚善:如果我冇记错噶话,上一年全港星级律师楼评选,朱三角净系摞到第二啧系咪?真系可惜咯,争小小就可以得到特首颁奖(摇头)

朱展:第二又点啊!今年我地一定摞到第一!

尚善:系啊?咁有信心赢到长三角律师楼?

朱展:赢唔赢到关你乜事啊!

尚善:冇,我系想提下朱大状,其实朱三角同长三角旧年系业内认可度投票噶票数差唔多,朱三角系输系民众支持度方面啧!

朱展:长三角只系做得广告多啧,论实力边有得同我地朱三角斗啊!(不服气)

尚善:提升知名度又唔使周围派广告咁cheap,我有更好噶办法,系唔知朱大状有冇兴趣啧?

朱展:哦?讲来听下?

尚善:最近《曹总传》hit爆全城,来近会写到曹总系香港间分公司陷入官非,帮曹总打官司间律师楼噶名我仲霖好...咁...

朱展:你系想用《曹总传》帮我地间律师楼造势,条件系我同意TT同你个妹拍拖?

尚善:果然系大状,一点就明!

朱展:点解我一定要同你合作啊?咁做即系卖仔求荣啦!我系唔会用TT噶幸福换虚名噶!

尚善:朱00讲得冇错啵,你真系盲塞喔!唔同我合作噶,我咪落长三角律师楼个名咯,同曹总打对家作假证噶律师楼就一于叫朱三角!

朱展:你依家威胁我啊!你够胆敢写,我都可以告你损害名誉噶!

尚善:告咪告咯,俾你赢咗最多咪赔翻一两百万。单官司最少拖个一年半载,到时朱三角冇话摞星级律师楼,分分钟d client都走晒啊!你知啦,哩行好讲名声噶嘛!

朱展:你!(怒)

尚善:我地合作根本就系三赢,朱三角摞到星,我个妹开心,你个仔又会多谢你哩个啊爸,做翻孝顺仔,唔好乜?

朱展:我都话我唔会卖仔求荣咯!

尚善:边度系卖啊!哩场系台底交易定系亲情妥协取决于你点睇啧!我个妹系博士,衬得起你个仔有余啦!同埋你个仔真系中意我个妹噶,点算系牺牲距噶幸福啊!

朱展:一个金城安已经搞到我鸡毛鸭血,仲要来多个熊心如?

尚善:我个妹点同金城安啊,叫你同意距地拍拖啧,又唔系结婚,后生仔噶嘢好难讲噶嘛,同埋以后咪多个人劝朱00转科咯!哩条数我霖朱大状识计噶!

朱展:(都系噶,TT不嬲都系只冇脚噶雀仔,断估唔会咁快结婚,话唔埋好快散,冇必要同距翻面,都系做翻个慈父好d)

朱展:好!我就即管睇下距地好得几耐,希望熊编剧都遵守约定!如果年尾我地朱三角摞唔到星,到时我一定要距地分手!

尚善:放心啦!

  哩场系黑暗交易定系亲情妥协?对于尚善,如果唔系亲情距唔会上律师楼同朱展讲数,唇枪舌剑,威逼利诱,方法可能不轨,但系动机系绝对纯真。人系最复杂噶,好难去窥探真心。对于朱展,我仍相信系果一刻距系真心想做翻个慈父,修补父子关系,毕竟提高声誉有诸多途径。只可以讲,亲情作为底牌为所有人争取咗最大噶利益。

评论

热度(31)