Celine Lam

朱熊联姻?(下)Part Two

熊家天台

心如坐系天台,乱揭面前本书,时不时叹气,心烦气躁,根本睇唔入眼...

尚善:好少见你咁冇心机睇书喔?系本书唔岩你啊,定系个老爷唔岩你啊?(笑)

心如:大家姐?你想讲乜啊?

尚善:我知你今日去见咗朱展,距咁盲塞实反对你同TT啦,闹到你地狗血淋头?

心如:系啊(低头)

尚善:唔洗头耷耷,眼湿湿喔。呐,好似本书唔岩就换过本,个老爷唔岩就换过个咯。

心如:哈?你系话同TT分手?

尚善:果个TT出咗名系法律界渣男,男人衰开有条路,个未来老爷又咁难啃,分手咪一了百了咯。揾过个唔好咩,嗯?(试探)

心如:我唔会同TT分手噶!(坚定)距对我认真噶,要我讲几多次你先信啊!(焦躁)

尚善:哦~(心中有数)即系认定对方咁话了喔!咁唔想换老爷就要氹掂老爷了喔!

心如:冇用噶,我系金城安噶三姨啊!

尚善:有用噶,你唔止系金城安噶三姨,你仲系熊尚善噶细妹!放心啦!

(尚善拍拍心如膊头,企起身离开天台)

叮—叮(心如仲系度霖紧尚善噶话系乜意思,就收到TT噶message)

Message

TT:大头妹,我知你今日好唔开心,俾d嘢你睇,睇完要笑翻啊~

心如:乜来噶?

叮—叮(TT发来视频)

TT:点开你咪知咯!

心如点开咗视频,见到TT冇gel头,冇着西装,抱住把guitar,边弹边唱:“愿我会揸火箭,带你到天空去,在太空中两人住。活到一千岁,都一般心醉,有你在身边多乐趣。共你双双对 好得戚好得意,地暗天崩当闲事。就算翻风雨,只需睇到你,似见阳光千万里...”

TT:你之前话细个一唔开心,两个家姐就唱哩首歌氹你。(唔记得哩个设定噶朋友,可以睇翻第一章~)依家换男朋友氹你,系咪好好听呢~

心如:霖晒啦,多谢你啊TT(破涕为笑)原来你唔止整菠萝包好食,唱歌仲好好听!

TT:梗系啦!最紧要你开心,好啦,早抖!

心如:嗯,你都早d训!

叮—叮(心如发咗个心心❤️表情俾TT)

TT(笑):傻妹来噶~

有时恋人之间唔需要海誓山盟,一个表情就可以系甜蜜炸弹


评论

热度(24)